.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعداد بیکاران فارغ التحصیل در مازندران بالا است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی استان مازندران بالا است در نتیجه تعداد بیکاران فارغ التحصیل آن نیز بیشتر است.

به گزارش شمال نیوز:کامران اصغری اظهار کرد: از آنجا که مازندران رتبه بالای باسوادی را دارد و تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی استان مازندران بالا است در نتیجه تعداد بیکاران فارغ التحصیل از متقاضیان زیر دیپلم بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه بیکاران زیر دیپلم اغلب به هر فعالیتی که اشتغالزایی برای آنها ایجاد کند اقدام می کنند، افزود: از آنجا که فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مختلف کسب دانش کرده اند انتظار دارند فعالیتی مناسب با رشته خود بیابند و به هر کاری نمی پردازند بنا بر این اشتغالزایی برای آنها سخت تر است.

وی افزود: آمار رسمی از تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار در دست نیست و باید سازمان آمار پاسخگو باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در باره سامانه «رصد»اظهار کرد: تمام دستگاه ها موظف هستند هر گونه اشتغالزایی اعم از قراردادی و غیر قراردادی را در سامانه ثبت کنند و تا کنون 300 هزار نفر در سامانه رصد در سالجاری به ثبت رسیده است.

وی افزود: از 16 هزار میلیارد تومان بسته رونق تولید 470 میلیارد تومان به مازندران اختصاص یافت که تا کنون 700 واحد تولیدی به میزان 260 میلیارد تومان موفق به دریافت تسهیلات از بانک های مربوطه شدند.

اصغری با بیان اینکه برای دریافت تسهیلات بسته حمایت از تولید باید واحدها در سایت بهین یاب ثبت نام کنند، عنوان کرد: همه واحدهایی که تسهیلات دریافت کردند تعهد دادند به میزان مشخصی طی دو ماه بعد از دریافت تسهیلات اشتغال ایجاد کنند و در سامانه رصد به ثبت برسانند.

وی در پاسخ یه اینکه در حال حاضر کارجویان در مازندران به کجا مراجعه کنند، افزود: اشتغال یا به دو صورت مزدبگیری و  کارآفرینی است و توصیه می شود بیکاران به فعالیت های کارآفرینی روی بیاورند./ایسنا

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.